piątek, 1 czerwca 2012

Moje Podsumowanie - Maj

Miesiąc Maj był dla mnie czasem retrospekcji tak wiec wróciłem sobie do "Battlefielda 3" oraz "Borderlands".
Co do tego drugiego tytułu to może w końcu uda mi się kupić resztę dodatków w najbliższym czasie.

      Poza tymi dwoma grami w moje ręce w tym miesiącu wpadł "Sniper Elite v2."
Gra ,która była początkowo fascynująca i ciekawa z czasem robiła się coraz to bardziej nużąca.
Ciągle ten sam schemat, brak jakiejkolwiek różnorodności momentami na prawdę aż odrzucał od tego tytułu.
Wielka szkoda że nie został zaimplementowany w grze tryb multiplayer, gdyż pojedynki snajperskie są zawsze ekscytujące a w tym tytule myślę że jak najbardziej były by wyśmienite.
Zamiast tego mamy mierny tryb co-op ,który nie przypadł mi kompletnie do gustu.
Generalnie gra jest dobra na jeden raz i nic więcej.
Moja ocena 7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz