poniedziałek, 30 lipca 2012

Blog powraca oraz "Moje Podsumowanie - Lipiec"


Pomimo dwu miesięcznej przerwy Blog "PS3 Tu i Teraz" powraca i mam nadzieje że nie doczeka się kolejnej.
Dwu miesięczny okres mojej nieobecności był spowodowany  ogrywaniem trylogii "Gears Of War" na Xboxa 360 oraz tworzeniem piosenek wraz z partiami gitary dla mojej kapeli.
Ale dość już wyjaśnień i tłumaczeń, powracamy z kolejnym podsumowaniem miesiąca!

Tak więc w pierwszym miesiącu wakacji jakim jest lipiec nie ograłem wielu tytułów z powodów opisanych powyżej jednak parę perełek udało mi się ukończyć i oto one:

-Max Payne 3- Co tu dużo mówić, gra jest zrobiona doskonale. Tryb single player jest dopracowany do perfekcji, lokacje są zróżnicowane i pełne najdrobniejszych detali.
Ludzie ,którzy grają w gry ze względu na ich grafikę będą się w ten tytuł zagrywać długimi dniami i nocami.
Co do fabuły to jest ona jedną z lepszych jakie można spotkać na rynku gier.
Masa zwrotów akcji, ciekawe retrospekcje, oraz wyśmienicie pomyślane zakończenie.
Sterowanie w grze na początku sprawia delikatne problemy ale z czasem da się do niego przyzwyczaić i cieszyć grą.
Tryb multiplayer jest zrobiony w bardzo przemyślany i świetny sposób.
Moim zdaniem jeden z najlepszych multi w dzisiejszych czasach.
Nie będe się przy nim tutaj rozwijał tylko po prostu odsyłam was do filmików duetu Rock&Rojo
Moja ocena gry to 9,5/10

-Dungeon Siege 3-  tutaj powiem krótko, mianowicie gra nudna, nie ciekawa, wątek fabularny został zawarty w tak tragiczny sposób ze wydaje się iż go kompletnie brak.
Sterowanie jest całkiem dobre i to jest chyba jedyny dobry aspekt tej gry.
Widać ,że twórcy próbowali ściągać od Diablo niestety z miernym skutkiem.
Moja ocena to 2,5/10

-Kingdoms of Amalur: Reckoning - Wziąłem  tą grę z czystej ciekawości, nie oczekując zbyt wiele.
Jednak gra szybko udowodniła mi że popełniłem błąd i że jest świetnym przykładem gry RPG.
Możliwość stworzenia naszej postaci tzn jej wyglądu oraz to że jest niema pozwala bardzo się wczuć w jej "skórę"
Główny wątek fabularny trwa 10-12h ale trzeba doliczyć że jest masa zadań pobocznych oraz misji tzw "frakcji" ,których przejście zajmie nam dobre 20-30h więc jest w co grać.
Poza tym fabuła jest bardzo klarowna z ciekawymi zwrotami akcji, można powiedzieć że wręcz idealna dla gry RPG.
Rozwój postaci jest dość rozbudowany i można go podzielić na 3 klasy: Wojownik, Mag oraz Łucznik/Skrytobójca.
Jeśli chodzi o uzbrojenie to mamy go więcej niż trzeba, setki zbroi, broni amuletów itd sprawiają że momentami co chwile wchodzimy w "iunventory" by sprawdzić czy dany przedmiot jest lepszy od tego co mamy na sobie.
Jeśli ktoś uwielbia gry z gatunku RPG to jest to po prostu "must have"
Moja ocena 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz