środa, 7 marca 2012

Moje Podsumowanie - Luty



--Metal Gear Solid HD Collection - Dla mnie jako wieloletniego fana serii był to zakup "must have"
także w dniu premiery gra znalazła się w napędzie mojego Ps3 i do przez wiele dni z niego się nie ruszała.
3 genialne gry (których nikomu nie trzeba przedstawiać) w cenie jednej,przyjemne trofea i świetnie zrobiony co-op online.
Ode mnie gra dostaje notę 10/10

--Warhammer 40k: Space Marine - (poniżej recenzja) Nota 8.5/10

--PayDay The Heist - (również recenzja poniżej) Nota 8/10

--Fallout : New Vegas - w ostatnim tygodniu lutego w końcu trafił w moje ręce i co tu dużo mówić
 gra świetna, fabuła Mnie wciągnęła.
Gra w wielu aspektach tj grafika, sterowanie,walka,sposób rozbudowania postaci itd przypomina
część trzecią serii i jest dokładnie tym czego się spodziewałem od kolejnej odsłony.
Ode mnie dostaje notę 8,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz