piątek, 30 marca 2012

Moje Podsumowanie - Marzec

--Call of Juarez :The Cartel-  Co do tej gry nie miałem żadnych wygurowanych oczekiwań
i dobrze. Gra do najlepszych nie należy i jedynym jej plusem jest fabuła.
Za to sama rozgrywka momentami staje się strasznie nudna i monotonna.
Nawet tak wydawałoby się przyjemny element jakim jest strzelanie i zabijanie przeciwników
tutaj jest po prostu nużący.
Moja nota to : 6/10

--Bioshock 2- Wielu ludzi mnie zlinczuje za to zdanie ale wedłóg mnie
gra jest jedną z gorszych i nudniejszych w jakie grałem.
Sterowanie i celowanie daje wiele do życzenia.
Po godzinie gry już nawet nie myśli się o fabule i nie czerpie się
przyjemności z gry tylko po prostu chce się jak najszybciej ją ukończyć
i wymienić na inną.
Niestety bardzo się zawiodłem.
Moja ocena to ledwo 3,5/10

--Castlevania:Lords of Shadow-  Recenzja Poniżej
Moja ocena to 6,5

--L.A. Noire- Nie byłem początkowo przekonany do tego tytułu jednak rockstar
pozytywnie mnie zaskoczył.
Kolejny wyśmienity sandbox w .którym trzeba ruszyć głową.
Historia przedstawiona bardzo mnie wciągnęła, tak samo podoba mi sie
innowacyjność tego tytułu.
Miłe zaskoczenia, gra nie nudzi i na prawde jest godna uwagi.
Moja ocena to 9/10

-- Demon's Souls- W końcu postanowiłem sprawdzić ten tytuł i musze przyznać
że mnie zaskoczył.
Gra naprawde ciekawa, interesująca i przede wszystkim wciągająca.
Poza tym przypomniała mi starego poczciwego Diablo na PSX.
Poziom trudności daje często w kość jednak nie jest na tyle frustrujący
by zaniechać gry.
Jak dla mnie tytuł warty polecenia fanom oldschoolowych gier.
Moja nota to 8,5/10

--Trine 2- Jedna z najładniej wyglądających gier jakie zostały wydane.
Tytuł dość ciekawy i momentami wymagający.
Rozwiązywanie zagadek czasami potrafi strasznie zdenerwować i otoczenie
mogło by być czasami inne ale i tak jest nieźle.
Platyna w 3 godzinki,moim zdaniem jest to ciekawy tytuł ale niestety tylko na jeden raz.
Moja nota to 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz